طعم گسِ پزشکی

ماییم و نوای بی نوایی

طعم گسِ پزشکی

ماییم و نوای بی نوایی

طعم گسِ پزشکی

اسمم محمد هست .. دانشجوی فعلا ترم هفت پزشکی ام... پزشکی رو خیلی رو دوست دارم ... سخته ولی دلچسبه .. هفت ترم خوانده ام و ان شا الله بازهم خواهم خواند.


------------------------------------------
الهی قلبی محجوب و نفسی معیوب و عقلی مغلوب و هوائی غالب و طاعتی قلیل و معصیتی کثیر و لسانی مقر بالذنوب فکیف حیلتی؟

کپی برداری از مطالب این وبلاگ مجاز نمی باشد.

المپیاد

چهارشنبه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۴۸ ب.ظ

امسال برا المپیاد ثبت نام کردم .. پارسال ثبت نام کردم ولی یه تعداد از کلاس های فلسفه رو رفتم  که دکتر شکیبا استاد فلسفه بودن ... خیلی کلاس ها خوب بودن .. حتی دیروز داشتم ویس یکی از کلاسای پارسال رو گوش میدادم  .. با گوش دادنش روحم تازه می شد ... هنوز نمی دونم امسال فلسفه برم یا حیطه علوم پایه ؟! باید تصمیم بگیرم و جدی شروع کنم.

امسال باید برا این المپیاد خیلی زحمت بکشم .. حتی اگه شده شب و روز یکی کنم .. ولی دست از این المپیاد بر نمی دارم 

می جنگم برا طلای المپیاد !!

البته قبلش باید برا فارما هفتهی بعد بجنگم :))

فراما رو بدم ان شاالله تا حد خیلی زیادی فارغ میشیم از این امتحانات.. 

هرچند که چند روز بعدش پاتو عملی هست :))

کلا امتحانات آزمایشگاهرو دوس دارم .. حس خوبی میدن بهم !!

نمره هامم همیشه بالا 17 بوده !!

به جز اون آزمایشگاه میکروب که بهتر هیچی نگم در مورد استاد عزیز !!


یا لطیف

  • میم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی