طعم گسِ پزشکی

ماییم و نوای بی نوایی

طعم گسِ پزشکی

ماییم و نوای بی نوایی

طعم گسِ پزشکی

اسمم محمد هست .. دانشجوی فعلا ترم هفت پزشکی ام... پزشکی رو خیلی رو دوست دارم ... سخته ولی دلچسبه .. هفت ترم خوانده ام و ان شا الله بازهم خواهم خواند.


------------------------------------------
الهی قلبی محجوب و نفسی معیوب و عقلی مغلوب و هوائی غالب و طاعتی قلیل و معصیتی کثیر و لسانی مقر بالذنوب فکیف حیلتی؟

کپی برداری از مطالب این وبلاگ مجاز نمی باشد.

تقلب

جمعه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۱:۵۱ ق.ظ

توی دانشگاه هیچ وقت از کسی تقلب نگرفتم (به جز یه بار که نگاهم افتاد روی برگه ی یکی از بچه ها و یه سوال رو غلط زده بودم و درستش کردم) ولی هر جائی از دستم بر اومده بود به بقیه تقلب رسونده بودم !!

ولی این دفع فرق داشت !! این دفعه اسممامونو جای هم نوشتیم !! امتحان پایان دوره ی کارآموزی بهداشت !!

ترس نداشتم .. ولی هیجان تا دلت بخواد داشتم !!

موقع تحویل دادن برگه ها یکی از مراقبین خانوم  فهمید .. فک کنم به اون گیر داد ولی من سریع رفتم بیرون !! بعد که باهاش صحبت کردم گفت اتفاقی نیوفتاده !! باز نفهمیدم .. حالا نمره ها بیاد معلوم میشه اتفاقی افتاده یا نه !!

قول داده بودم !! به قولم وفا کردم !!

ترس نداشتم ولی هیجان چرا !!

  • میم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی