طعم گسِ پزشکی

ماییم و نوای بی نوایی

طعم گسِ پزشکی

ماییم و نوای بی نوایی

طعم گسِ پزشکی

اسمم محمد هست .. دانشجوی فعلا ترم هفت پزشکی ام... پزشکی رو خیلی رو دوست دارم ... سخته ولی دلچسبه .. هفت ترم خوانده ام و ان شا الله بازهم خواهم خواند.


------------------------------------------
الهی قلبی محجوب و نفسی معیوب و عقلی مغلوب و هوائی غالب و طاعتی قلیل و معصیتی کثیر و لسانی مقر بالذنوب فکیف حیلتی؟

کپی برداری از مطالب این وبلاگ مجاز نمی باشد.

اولین روزهای ترم هفت

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۵۹ ب.ظ

ترم هفت شروع شده 

اومدن نمرات ترم قبل هم تقریبا رو به اتمام هست (فقط پاتو مونده که بیاد ) راضی نبودم .. باید بیشتر بخونم !!

چهارشنبه اولین روز کارآموزی بهداشت و ترم جدید بود .. برای اولین بار کلاسامون توی سراسری تشکیل میشه! کلاس 106

حس خوبی دارم به کارآموزی حداقل خستگی این شش ماه رو فک کنم بتونه بیرون کنه از تنم !!

این اولین ورود به حیطه ی درمان و پیشگیری و کلا یه نمونه ی کوچیک بالین هست ... باید خودم رو آماده کنم تا تجربه ی خوبی تو ذهنم بمونه !!

می خوام شروع کنم مقاله و کار با دکتر تقی پور رو !! ان شا الله بتونم به سرانجام برسونمش !!

دارم برنامه های جدیدی برای زندگیم طراحی می کنم !!

حس می کنم این روزها بیشتر از هر روزی نیاز به تنهایی دارم .. و دلم میخواد تنها کسی که بهش اجازه بدم تنهاییمو بهم بزنه خودش باشه !!

فردا(شنبه ) می خواهم زنگ بزنم استعداد های درخشان و از المپیاد و کلاس هاش سوال کنم .. چون سخت دلم هوای کلاس هاشو کرده و باید برای طلای المپیاد امسال بجنگم !!

برام هیچی مهم نیس هر سختی رو به جون میخرم .. برای طلای المپیاد !!

خدا کمک کنه ان شا الله


این روز ها خوب می گذره ... نه آنچنان که دلم میخواهد ولی خوب می گذرد !!

تمام امید به خداست برای رسیدن به مدینه ی فاضله ی ذهنیم !!

یا علی 

  • میم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی